Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ερωτικό

Η ανάσα σου ζεστή χορεύει στο κορμί μου
Ατίθαση έφηβη γελά με τους κανόνες
Τον χρόνο της απάγει από έκθαμβους αιώνες
Αργά για να σμιλέψει την ορμή μου

Επιδημία το άγγιγμα σου που εξαπλώνεται
Ανάλγητα μετράει τις αντοχές μου
Ποια ανίκητη σε οδηγεί λαχτάρα, πες μου
Στην έδρα του ηφαιστείου που πυρώνεται

Η γλώσσα σου είναι σκάνδαλο περίτεχνα κρυμμένο
Καίει τα σπλάχνα μου κάθε επαφή μαζί της
Ανέγνωρα κι αδιάκριτα το τέλος κι η αρχή της
Τα χίλια βάσανα που κουβαλά καρτερικά υπομένω

Το σώμα σου ναός του Πάνα μαγεμένος
Τριγύρω λόφοι και βουνά, μια εύφορη κοιλάδα
Χάιδεψα το χορτάρι σου αργά, με τρυφεράδα
Προσκύνησα τον ήλιο σου που έκαιγε εγερμένος

Το σώμα σου μια απόκρημνη ακτή λησμονημένη
Κι εγώ μια θάλασσα αφουρτούνιαστη από μέρες
Ξυπνάτε κύματα ψηλά, φυσάτε αγέρες
Να ζώσουμε τον κόλπο αυτό με ταραχή αφρισμένη

Με κέρασες το μέλι σου που μέρες το φιλούσες
Σε μια σπηλιά απάγκια καλά για να μεστώσει
Κι εγώ γουλιά δεν άφησα μέχρι να ξημερώσει
Μέχρις ο ψίθυρος να βγει πως μ´αγαπούσες

Δεν υπάρχουν σχόλια: