Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Strange Currencies

Δεν είναι το βλέμμα σου που αναζητώ
Είναι εκείνη τη σπιθαμή του χρόνου που τα βλέφαρα σου κλείνουν καθώς το πρόσωπό μου πλησιάζει το δικό σου

Δεν είναι το φιλί σου που ονειρεύομαι
Είναι εκείνη τη σπιθαμή του χρόνου που το χείλος μου χαϊδεύει απαλά το δικό σου καθώς αποχωρίζονται

Δεν είναι το χάδι σου που γυρεύω
Είναι εκείνη τη σπιθαμή του χρόνου που το πόδι μου θα γλιστρήσει αργά μέσα στο τόξο του δικού σου

Δεν είναι το άγγιγμα σου που περιμένω
Είναι εκείνη τη σπιθαμή του χρόνου που τα δάχτυλα σου θα σμίξουν μες στα δικά μου αναζητώντας στήριγμα στα κύμματα ηδονής που διαπερνούν το κορμί σου

Δεν είναι οι λέξεις σου που αποζητώ
Είναι εκείνη τη σπιθαμή του χρόνου που δεν υπάρχουν πια λέξεις, υπάρχει μόνο σιωπή, μια σιωπή που ουρλιάζει πως είσαι δική μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: