Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Sometimes I feel like screamin'

Ανοίγω τα μάτια. Είναι ακόμα νύχτα. Τι ώρα να ´ναι; Πάλι κοιμήθηκα χωρίς να το καταλάβω. Κάνω να σηκωθώ. Το χέρι μου βρίσκει σ´ένα σκληρό αντικείμενο. Κρότος από ένα ποτήρι που σπάει. Σκατά. Ουίσκι και παγάκια στο παρκέ. Το κεφάλι μου ακόμα γυρνάει. Το στομάχι μου με έχει τσακίσει. Δεν είναι μόνο το ποτό. Ξέρω ότι κάποια άλλη είναι η βαθύτερη αιτία. Αλλά αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι.


Περπατώ προς το μπάνιο. Δεν τολμώ να ανάψω το φως. Κοιτάζω ένα κουρασμένο πρόσωπο απέναντι μου. Μετά βίας με αναγνωρίζω πια. Ανοίγω τη βρύση και γεμίζω τη χούφτα μου με παγωμένο νερό. Το κοιτάζω για λίγη ώρα καθώς ξεχειλίζει και χάνεται. Σαν να βλέπω τη ζωή μου. Μπήκε στο αυλάκι για τον κάτω κόσμο. Σκύβω και βάζω το πρόσωπο μου στο νερό. Μια γλυκιά δροσιά με διαπερνά.


Τι συνέβη χθες; Εικόνες γυρνούν στο μυαλό μου ασταμάτητα. Ο τροχός δεν σταματάει σε καμία. Με βασανίζει ή προσπαθεί να με ξεγελάσει; Κοιτάζω πάλι το προσωπό μου. Τα μάτια μου είναι κατακόκκινα. Δεν θυμάμαι να κάπνισα χόρτο το βράδυ. Αν και ο συνδυασμός με το ουίσκι θα εξηγούσε πολλά. Μυρίζω τα ρούχα μου. Όχι δεν είναι αυτό. Μόνο ιδρώτας. Πρέπει να κάνω ένα ντους.


Πετάω τα ρούχα μου και μπαίνω με φούρια στο μπάνιο. Παραλίγο να σκοτωθώ. Η αδρεναλίνη με συνεφέρει. Τι στο διάολο; Ζαλίζομαι πάλι. Κάθομαι στα γόνατα. Βαθιές αναπνοές. Η εικόνα σου μου έρχεται στιγμιαία στο μυαλό. Μαζί και ένας πόνος στα σπλάχνα. Αρχίζω και θυμάμαι. Δεν θέλω να θυμάμαι. Ανοίγω το νερό.


Κρύες σταγόνες με ζώνουν σαν ριπές πολυβόλου. Χρειάζομαι την τιμωρία τους. Την αποδέχομαι. Ανοίγω τα μάτια και τις βλέπω να κρέμονται απο τα ματόκλαδα. Κι ύστερα να βουτάνε στο κενό. Να γκρεμίζονται στα μάγουλα μου σαν απρόσδεχτα δάκρυα. Έκλαιγα χθες; Δεν μπορώ να κλάψω. Ο πόνος μου συμπυκνώνεται μέσα μου και αρνείται να εκτονωθεί. Δεν έκλαιγα.


Η ψυχρολουσία με ταρακουνάει. Η πραγματικότητα σιγά σιγά επανέρχεται. Δριμύα και άσπλαχνη. Το πρόσωπό σου. Να η πηγή της δυστυχίας μου. Πάλι το πρόσωπό σου. Με στοιχειώνει. Όσο κι αν παλέυω να το αποδιώξω, εκείνο επιστρέφει αμείλικτο. Θρονιάζεται με θράσος μέσα μου και περιμένει. Τι περιμένεις; Τι περιμένεις; Τι θέλεις από μένα;


Τα μάτια μου κλείνουν. Καταλαβαίνω τώρα. Θέλει τον ύπνο μου. Πότε κοιμήθηκα τελευταία φορά; Τελευταία φορά που με πήρε ο ύπνος ήταν πριν μια βδομάδα. Το πρόσωπό σου μου έκλεψε μια εβδομάδα. Μια ακόμη εβδομάδα. Θέλει τη ζωή μου. Δεν θα σου τη δώσω! Με ακούς; Με ακούς που ουρλιάζω μες στη νύχτα; Δεν θα με τρελάνεις! Καταραμένο πρόσωπο! Με ακούς;

Δεν υπάρχουν σχόλια: